Levering

Din ordre leveres indenfor 1-2 hverdage af GLS. Når din ordre er behandlet vil du modtage et tracking nummer pr. mail. Har du bestilt afhentning i pakkeshop vil du få en mail el. sms når pakken er klar til afhentning samt hvor du kan hente pakken. 

Der tages forbehold for forsinkelser hos GLS og vi tager intet ansvar for bortkomne varer eller forsinkelser i forbindelse med leveringen. I forbindelse med perioder som Black Friday og julesalg, udsalg mm., vil der kunne forekomme længere leveringstid. 

Vi bestræber os altid efter at sende din ordre samme dag, hvis den er bestilt på en hverdag inden kl. 14.00. Vær obs. på at der ved forudbestilling af varer vil være længere leveringstid. Leveringstid vil fremgå af produktbeskrivelsen.

OBS: Har du skrevet forkerte oplysninger i din leveringsadresse? Kontakt da os eller GLS hurtigst muligt. Vi fraskriver os alt ansvar i forbindelse med stavefejl i f.eks. husnummer el. mail, der kan betyde at pakken ikke når retsmæssigt frem til dig, hvad end det er til pakkeshop, med omdeling eller afhent på lager.

Rettigheder hos GLS:
GLS er vores faste fragtselskab af alle vores pakker, store som små. Skulle der være et tilfælde hvor pakken er stillestående i GLS besiddelse, har GLS krav på 10 hverdage til at efterlyse pakken og finde frem til enten den, eller en løsning.

Skulle pakken dukke op hos dig efter erstatning har fundet sted, er du forpligtiget til at retursende den oprindelig pakke. Dette gøres selvfølgelig for vores regning. 

Pakkeshop:
Afhenter du IKKE din pakke trækker vi et retur-gebyr på 39kr. Vi fraskriver os alt ansvar for de tastefejl du evt. måtte lave i forbindelse med dine kontaktoplysninger.

Afhent på lager:
Du har 15 dage til at hente din pakke, hvis du har valgt ‘Afhent på lager’. Afhenter du IKKE din pakke indenfor 15 dage, annullerer vi din ordre og tager et gebyr på 39,-.

Retur- og fortrydelsesret

Hos By Stine Winther ønsker vi at skabe en god shoppingoplevelse, og vi tilbyder derfor altid* 14 dages fortrydelsesret. Fristen udløber 14 dage efter du har modtaget din pakke eller afhentet den i pakkeshop. 

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret skal du specifikt give os besked på retur@bystinewinther.dk og oplyse dit ordrenummer og at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Du kan IKKE fortryde købet ved blot at nægte modtagelse eller ikke afhente den i pakkeshop uden at underrette os. Ved returnering i forbindelse med returretten har du 14 dage til at returnere pakken til os, efter du har meddelt os, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten. Omkostninger i forbindelse med returnering er pålagt køber og ligeledes er ansvaret for pakken pålagt køber. Det betyder at køber har ansvar for at pakken når helt og sikkert frem uden beskadigelse. Du bør derfor altid sende retur med track and trace og gennem vores retursystem.

Du skal blot følge guiden nedenfor, så vil vi tage godt imod din returpakke

Sådan returnerer du din ordre

  • Pak varen/varerne forsvarligt ind i dens originale emballage. Husk smykkeæske samt evt plast indpakning.
  • Udfyld den returseddel som du kan finde lige her. Husk at skrive dit ordrenummer på.
  • Gå ind på https://return.shipmondo.com/by-stine-winther og udfyld dine informationer. 
    (Du vil blive opkrævet et gebyr på 39kr for retur)
  • Aflever pakken i den nærmeste pakkeshop

Såfremt du ikke ønsker at benytte vores returportal, skal du selv sørge for at købe en pakkelabel – husk blot at pakken skal være med omdeling, så den bliver leveret til adressen:

By Stine Winther
Håndværkervej 24H
9000 Aalborg

Pakken SKAL sendes til adressen. Sendes pakken til en pakkeshop vil den ikke blive afhentet.

Hvis pengene ønskes retur, kan du forvente op til 14 hverdage, før pengene går ind på din konto igen. Vi har kun mulighed for at sætte pengene tilbage på kontoen købet er foretaget fra. Alternativt kan vi tilbyde et gavekort på beløbet.

Returnerer du delvist din ordre vil retten til tilbagebetaling af leveringsomkostninger bortfalde. 

Returnerer du IKKE din ordre indenfor fortrydelsesrettens udløb eller giver os specifikt besked på at ville gøre brug af fortrydelsesretten, vil du miste retten til at fortryde købet og derved få fuld refundering. 

Det med småt

  • Vi forbeholder os retten til at afvise din returret el. fortrydelsesret, hvis varen har været taget i brug, f.eks. ved tydelige brugspor eller hvis den er beskadiget.
  • Du har ansvaret for din returpakke, indtil vi har den. Ankommer pakken ikke til os, eller sker der noget uventet undervejs, må du selv tage kontakt til det fragtfirma, du har benyttet.

DOWNLOAD RETURSEDDEL HER

Reklamationsret

Ved reklamation, udebleven vare eller fejl og mangler, bedes du venligst kontakte os hurtigst muligt på mail kontakt@bystinewinther.dk
For bedst muligt at kunne hjælpe dig så vedlæg venligst et billede af reklamationen og det ordrenummer det er bestilt i.

Reklamationsretten bortfalder hvis fejlen eller manglen er opstået grundet fejlagtigt brug, og det er desuden en forudsætning at manglen var til stede da du modtog din vare. 

Hvis varen returneres i forbindelse med reklamation eller anden fejl betales fragten af os. Dog kræves det, at pakken sendes gennem vores returportal, samt at du har kontaktet os først, så vi kan godkende reklamationen.

Betaling med ViaBill

Ved betaling med ViaBill gælder følgende handelsbetingelser:

ViaBill handelsbetingelser

Betaling 

Hos By Stine Winther er det muligt at betale med kreditkort eller Mobilepay. Betalingerne behandles af tredjeparter. Ved betaling med kreditkort vil vi ikke trække pengene før din ordre er pakket og på vej fra vores lager. Du vil kunne opleve at pengene står som reserveret.