E-mails bliver besvaret i tidsrummet 10.00-14.00 (mandag-fredag). Vi bestræber os for at besvare dig indenfor 24 timer. I travle perioder kan der forekomme længere svartider.

Inden du kontakter os beder vi dig læse videre, og se om du kan finde svar på dit spørgsmål her.

Der er noget galt med min ordre:
Send os en mail med hvad der er galt med din ordre samt et billede af produktet og send dit 5-cifret ordrenummer med så vi hurtigere kan ekspedere dig.

Min ordre er ikke dukket op:
Du modtager en mail med et tracking-nummer til din pakke, her kan du spore hvor den er. Din pakke sendes med DAO, og du skal derfor altid kontakte DAO før du kontakter os.

Jeg har sendt en pakke retur men ikke fået pengene refunderet endnu:
Når du returnerer gennem vores returportal kan du tracke pakken og se hvor langt din returpakke er. Bemærk at der kan gå op til 7 dage fra vi modtager din pakke til pengene er retur på din konto.

 

Kontakter du os vedr. en ordre, så husk at sende dit 5-cifret ordrenummer med, så vi hurtigere kan ekspedere dig.